Tails| LOG |2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Nocerino View Post
    Aankomende vrijdag gymtime?
    Middag, avond maakt mij niet heel veel uit . In de ochtend train ik in iedergeval ruk en ga ik waarschijnlijk werken dus op dat tijdstip kan ik waarschijnlijk niet.

Comment

• K zal je later pmen.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Toch een aardig tegenvallende training. Had vandaar slecht geslapen en werd met keelpijn wakker. Ben toen van 7 tot 12 gaan werken en probeerde een paar uurtjes in de middag te slapen wat niet lukte. Toen ik uiteindelijk ging trainen had ik last van mijn traps en front delts door het werken wat behoorlijk tegenviel. Met name bp ging eigenlijk ruk omdat ik niet goed kon ademen.

Wilde eigenlijk vandaag een training overslaan (motivatie dipje) maar had toch besloten dat het belangrijk is om te gaan ook al kon ik niet de volle 100% geven. Bij mijn laatste setje met bp ging de bar wat langzamer omhoog toen was er een kerel die me ineens dacht te spotten zeer hinderlijk werd hierdoor een beetje afgeleid.

bp
        8x6x50

squat
        8x5x70

deadlift
        8x5x80

Comment

• Dat goed bedoelde spotten kan soms heel hinderlijk zijn. Ik ga met opzet altijd op die bank liggen boven helemaal achteraan. Daar zitten spottertjes aan zodat ik in principe geen hulp nodig heb, uitzonderingen daargelaten..
          █==█
          2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
          14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
          25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

• Originally posted by Tails View Post
            Toch een aardig tegenvallende training. Had vandaar slecht geslapen en werd met keelpijn wakker.
            Ben je in staat om te gaan trainen morgen of lig je plat op je rug met een thermometer in je mond?
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

• Inderdaad brah, anders kom ik morgen niet!
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Lekkere training gehad met hindubrah en Inferno. Had vandaag vrijgenomen van werk en kon wel merken dat dit echt verschil maakte gezien ik nogal fysiek zwaar werk doe in de kassen. Heb tevens ook de volgorde van de oefeningen veranderd namelijk squat/bp/dl ipv bp/sq/dl. Het enige dat ik echt aan kan merken op mijn training is dat m'n quads verkrampten tijdens de bp toen de bar hoger geplaatst zat. Deed het toen weer lager en merkte direct dat ik er geen last meer van had.

squat
                8x5x70

bp
                8x6x50

deadlift
                8x5x80

Comment

• Je bent nog steeds lekker bezig, Keep it going
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Mooie bench...
                    Zeker in verhouding tot je squat en deadlift
                    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• Moet eerlijk toegeven dat vandaag veruit de meest saaie training was die ik ooit gedaan heb. Dit gaat nog bikkelen worden voor 4w. De hele workout duurde in totaal 15min, de reistijd en het omkleden c/a 2u bij elkaar. Voor mij is het het iig niet waard om voor een kwartiertje helemaal die afstand af te leggen maarja...

squat (paused)
                      3x3x62.5

bp (paused)
                      5x4x45

dl
                      2x1x100

Omdat ik nog zolang moest wachten op de bus maar een paar extra setjes leg press gedaan.
                      5x5x160

(30sec rust tussen de sets)
                      Originally posted by Dinky Toy View Post
                      Mooie bench...
                      Zeker in verhouding tot je squat en deadlift
                      Bedankt .

Comment

• Vandaag 25km gefietst wat behoorlijk wat energie van m'n workout weghaalde. Heb niet veel anders toe te voegen aan m'n training.

squat (paused)
                        3x3x62,5

bp (ging moeizaam ik heb niet veel kracht in de ochtend laat staan na cardio)
                        2x1x60

dl
                        3x3x75

Nog wat extra dumbbell rows en t bar rows gedaan uit verveling.

Comment

• Wtf die bench

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                            Wtf die bench
                            Moet volgens schema tja...

Comment

• O,echt? My bad dan.

Comment

• Ben vandaag cardio wezen doen, zo'n 4km HIIT en kwam erachter dat mijn conditie bagger is... Ga de komende maand 2/3x p/w buiten mijn kracht training om cardio doen op rustdagen in de hoop dat dit dan iets verbeterd. Heb geen idee waarom ik dit zou doen maar sinds het invloed heeft op je stofwisseling ga ik het toch maar proberen. Als ik iets haat m.b.t. trainen is het wel cardio, doe zelfs nog liever buikspieren dan cardio.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X